Over ons

Wij zijn hét moderne financiële verlengstuk van je mkb-onderneming. Ons deskundige team neemt je complete administratie, belastingen en controlling graag uit handen, zodat jij doet waar je goed in bent, ondernemen.

Van kantoor aan huis …..

AT Finance is een modern administratiekantoor, op 1 januari 2007 opgericht door eigenaar Agnes Tijsma. Vanuit een kantoor aan huis startte zij destijds als interim controller. Al snel werd er administratief personeel aangenomen.  Steeds meer klanten die hun controlling door Agnes lieten doen wilden hun administratie bij haar onderbrengen. Door uitbreiding van het aantal klanten en personeel groeide AT Finance in het kantoor aan huis in 2014 uit haar jasje.

Tot modern kantoor

Agnes ging op zoek naar een pand en dit werd het voormalige Rabobankkantoor in Kraggenburg. Na een grondige verbouwing trok zij met haar team in oktober 2014 in het pand op de begane grond. Kort daarna kwam Agnes in contact met Keimpe Sikma. Keimpe wilde graag voor zichzelf beginnen en was op zoek naar een partner om gezamenlijk een kantoor te runnen en in 2015 is hij erbij ingestapt. In de zomer van 2017 werd de 1e verdieping van het pand helemaal opgeknapt voor extra kantoorruimte. Met een team van inmiddels 7 medewerkers verzorgen Agnes en Keimpe de gehele of gedeeltelijke administratie van vele mkb ondernemers.

Digitaal en online

Met de groei van de onderneming en de ontwikkelingen in de automatisering van administraties besluiten Keimpe en Agnes begin 2016 over te stappen naar online en digitaal werken. Er wordt een nieuwe weg in geslagen en AT Finance neemt afscheid van het traditionele boekhouden.

NOAB Lidmaatschap

Naast het toetreden tot het digitale tijdperk is er een kwaliteitsslag gemaakt die resulteert in een certificering van het NOAB. NOAB is dé brancheorganisatie voor administratiekantoren die zich richten op het mkb. Het NOAB-kwaliteitskeurmerk geldt al jaren als norm in de branche en garandeert kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken.

Toekomst

Onze ambitie voor de toekomst is onze huidige en nieuwe klanten met inzet, betrokkenheid en persoonlijk contact te blijven ondersteunen zoals we sinds de start in 2007 hebben gedaan. Daarnaast vinden we het belangrijk mee te gaan met de ontwikkelingen en kansen van deze tijd. Deze bieden volop mogelijkheden om de administratie, belastingen en controlling voor ons en onze klanten in ons voordeel te laten werken, nu en in de toekomst.